torsdag den 11. juni 2009

8.000 kr. til Casa Gorda

Vi kan med glæde meddele, at Brazilian Clash indtjente 8.000 kroner som er gået direkte til Casa Gorda. Vi fik idag en tak fra Morten Lindeberg, som lyder således:

Er nu hjemme fra Brasilien igen, hvor jeg har fundet huset til vores nye børnehave i Joao Pessoa - og hvor jeg har arbejdet intenst med vores børnehave i Recife

Tobias fortalte mig at Jeres fest gik super duper (er ked af jeg ikke kunne spille, men var afhængig af DR, der ville støtte vores projekt og ville med på turen. De kunne kun rejse dér og blev ved med at ændre datoer) - og andre af mine venner var dér og sagde at det var en af årets bedste feste. Så respekt

Tobias fortalte at indsamlede 8.000 kr til Casa Gorda. Disse vil gå direkte til etableringen af den nye børnbehave i Joao Pessoa og vil kunne dæklke alle vores udgifter i forb. med at sætte huset i stand og købe bænke, stiole, komfur, køleskab og materialer

Så derfor en stor, stor tak fra Casa Gorda-projektet til Jer - I er for fede og kommer til at gøre en forskel i 25 favela-børns liv


Kærlige hilsener
Morten Fatman

Ingen kommentarer: